صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
مقام معظم رهبری
ریاست جمهوری
پایگاه دولت
پایگاه مجلس
EN
جهش تولید؛
با مشارکت مردم
!!!b1!!!
!!!b1!!!
درباره ما
تاریخچه و سیر تکاملی تعاون
هدف و ظرفیت های قانونی
وظایف و ماموریت های سازمان
فعالیت ها و برنامه های سازمان
اساسنامه سازمان
نمودار تشکیلاتی
مدیرعامل
مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر حوزه مدیرعامل،روابط عمومی،مدیریت عملکرد و بازرسی
دفتر معاونت روابط عمومی و امور بین الملل
دفتر معاونت بازرسی
دفتر مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استانها
اداره کل حراست
معرفی مدیر عامل
هیات مدیره
معاونت ها
معاونت توسعه تعاونی ها، تشکل ها و نظام های بهره برداری
دفتر توسعه، آموزش و ترویج تعاونی ها
دفتر نظام های بهره برداری، تعاونی های تولید
دفتر ساماندهی صنوف و تشکل های مردم نهاد
دفتر حسابرسی تعاونی ها و تشکل های کشاورزی
معاونت فنی و بازرگانی
دفتر توسعه خدمات فنی و کشاورزی تعاونی ها
دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری
دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی
معاونت توسعه و مدیریت منابع
دفتر برنامه ریزی و منابع اعتباری
اداره کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی
اداره کل امور مالی و ذیحساب
مدیریت حقوقی
معاون پشتیبانی اداره کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی
رییس ارتباطات و فن آوری اطلاعات
حوزه نمایندگی ولی فقیه
زیرمجموعه ها
سازمان های وابسته
تشکل ها و نظام صنفی کشاورزی
معرفی دفتر
نظام صنفی کشاورزی
خبرگان کشاورزی
مجمع هماهنگی و حمایتی تشکلهای کشاورزی
سمن ها و انجمن های تخصصی
نظام بهره برداری
شرکت های تعاونی تولید
شرکت های سهامی زراعی
کشت و صنعت ها
کشاورزی خانوادگی
تعاونی ها
تعاونی های کشاورزی
تعاونی های زنان روستایی
تعاونی های روستایی
اتحادیه ها
اتاق فکر
شرح فعالیت
جلسات برگزار شده
بانک اطلاعات مدیران
جدول اطلاعات مدیران استانی
جدول اطلاعات مدیران عامل تشکل ها
مدیران ستاد سازمان مرکزی
ارتباطات مردمی
راهبرد مشارکت مصوب
سامانه ارتباط مردمی
پرسش های متداول
ارتباط با ما
دستورالعمل بروز رسانی سایت
انتقادات وپیشنهادات
نظرسنجی الکترونیک
میز خدمت الکترونیک
میز خدمت الکترونیک(ویژه ارباب رجوع)
بسته اطلاع رسانی مرتبط با خدمت
شفافیت
انتشار فهرست مجوزهای اعطایی توسط دستگاه
انتشار اطلاعات قابل استفاده برای کسب و کارها
انتشار اطلاعات تفصیلی هزینهکرد سالانه دستگاه
انتشار جزئیات مرتبط با قراردادها
انتشار فهرست مناقصات و مزایدات
آمار و اطلاعات
پنجره خدمات
دوباره تلاش کنید
سخن روز /
روابط عمومی ها یکی از پیشران های توسعه سازمانی هستند
1398/02/29
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی آذربایجان غربی و به نقل از سایت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، رسول جلیلی در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان ستادی و شهرستانی و ادرات تابعه فعال در حوزه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ، اظهار کرد : روابط عمومی ها بعنوان دیده بان یک سازمان می تواند در صورت انجام صحیح کارکرد خود، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و در جهت نشان دادن ضعف ها برای رفع آن و ارائه دستاوردها و نقاط مثبت یک مجموعه به حساب آیند.
جلیلی تاکید کرد : روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا ضمن تقویت و نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی در ادارات، امورات مردم دلسوزانه و صادقانه پیگیری شود.
جلیلی افزود: روابط عمومی ها به عنوان زبان گویای سازمان می توانند سازمان را در پیشبرد اهداف و سیاستهای آن یاری نمایند و در این راستا تقویت روابط عمومی
و ایجاد
ارتباط منطقی با تمام بخش ها لازمه رشد و توسعه دستگاه های اجرایی است .
وی ضمن تقدیر از زحمات اداره روابط عمومی سازمان در ستاد و شهرستانها در خصوص اطلاع رسانی به موقع به کشاورزان از طریق سایت سازمان و فضای مجازی برای کاهش میزان خسارت سرمای دیر رس بهاره به محصولات کشاورزی در سال جاری ، بیان کرد: مدیریت بحران رسانه یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی در دستگا ه های اجرایی است
.
حجت الاسلام و المسلمین سید حامد ساجدی نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با بیان اینکه دین اسلام دین روابط عمومی ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است، گفت : برای تببین اهمیت نقش روابط عمومی می توان به واقعه عاشورا اشاره کرد که اگر افشاگری حضرت زینب و امام سجاد (ع) نبود ، واقعه عاشورا در کربلا می ماند.
محمد دیبایی رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان فعال در حوزه روابط عمومی ، به ارائه گزارشی از عملکرد واحد روابط عمومی سازمان در سال گذشته پرداخت و اظهار کرد : روابط عمومی ها می توانند به عنوان یکی از بسترها و ظرفیت های اطلاع رسانی و حلقه اتصال سازمان ها و نهادها با رسانه ها و افکار عمومی در جهت پاسخگویی به شهروندان و تقویت ارتباط و اعتماد بین مدیران و مردم نقش بسزائی داشته باشند.
وی در ادامه به چالش ها و مشکلات پیش روی ادارت روابط عمومی در سازمان و ادارات تابعه پرداخت .
مسئولان و کارشناسان روابط عمومی حاضر در جلسه نیز به بیان مشکلات، پیشنهادات و نظرات خود پرداختند و خواستار ارتقای جایگاه روابط عمومی و به روز رسانی تجهیزات روابط عمومی در سازمان و ادارات تابعه شدند.
در پایان از سه نفر از مسئولین و همکاران روابط عمومی در سازمان و ادارات تابعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
تعداد مشاهده خبر
29
بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_template36_block1300
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به
سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal