سخن روز /
روابط عمومی ها یکی از پیشران های توسعه سازمانی هستند
1398/02/29
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی آذربایجان غربی و به نقل از سایت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، رسول جلیلی در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و  روابط عمومی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان ستادی و شهرستانی  و ادرات تابعه فعال در حوزه  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ، اظهار کرد : روابط عمومی ها بعنوان دیده بان یک سازمان می تواند در صورت انجام صحیح کارکرد خود، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و در جهت نشان دادن ضعف ها برای رفع آن و ارائه دستاوردها و نقاط مثبت یک مجموعه به حساب آیند.
جلیلی تاکید کرد : روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا ضمن تقویت و نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی در ادارات، امورات مردم دلسوزانه و صادقانه پیگیری شود.
جلیلی افزود: روابط عمومی ها به عنوان زبان گویای سازمان می توانند سازمان را در پیشبرد اهداف و سیاستهای آن یاری نمایند و در این راستا تقویت روابط عمومی و ایجادارتباط منطقی با تمام بخش ها لازمه رشد و توسعه دستگاه های اجرایی است .
وی ضمن تقدیر از زحمات اداره روابط عمومی سازمان در ستاد و شهرستانها در خصوص اطلاع رسانی به موقع به کشاورزان از طریق سایت سازمان و فضای مجازی برای کاهش میزان خسارت سرمای دیر رس بهاره به محصولات کشاورزی در سال جاری ، بیان کرد: مدیریت بحران رسانه یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی در دستگا ه های اجرایی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید حامد ساجدی نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با بیان اینکه دین اسلام دین روابط عمومی ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است، گفت : برای تببین اهمیت نقش روابط عمومی می توان به واقعه عاشورا اشاره کرد که اگر افشاگری حضرت زینب و امام سجاد (ع) نبود ، واقعه عاشورا در کربلا می ماند.
محمد دیبایی رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان فعال در حوزه  روابط عمومی ، به ارائه گزارشی از عملکرد واحد روابط عمومی سازمان در سال گذشته پرداخت و اظهار کرد : روابط عمومی ها می توانند به عنوان یکی از بسترها و ظرفیت های اطلاع رسانی و حلقه اتصال سازمان ها و نهادها با رسانه ها و افکار عمومی در جهت پاسخگویی به شهروندان و تقویت ارتباط و اعتماد بین مدیران و مردم  نقش بسزائی داشته باشند. 
وی در ادامه به چالش ها و مشکلات پیش روی ادارت روابط عمومی در سازمان و ادارات تابعه پرداخت .
مسئولان و کارشناسان روابط عمومی حاضر در جلسه  نیز به بیان مشکلات، پیشنهادات و نظرات خود پرداختند و خواستار ارتقای جایگاه روابط عمومی  و به روز رسانی تجهیزات روابط عمومی در سازمان و ادارات تابعه شدند.
در پایان از سه نفر از مسئولین و همکاران روابط عمومی در سازمان و ادارات تابعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 
تعداد مشاهده خبر5 بار
تصاویر مرتبط


RatingTitle
:0 :0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
Powered by DorsaPortal