سخن روز /
حضرت امام خمینی (ره) عاملی برای وحدت در جهان اسلام بود.
برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی
1402/03/13

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام خمینی (ره) عاملی برای وحدت در جهان اسلام بود.


حجت الاسلام سید مرتضی غیبی با بزرگداشت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: خداوند متعال در هر عصری برای مردم، شخصیت حکیم و پارسا و متقی قرار می‌دهد که بیانگر اصول و مبانی زندگی اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: یکی از رازهای پیشرفت اسلام و مسلمانان، وحدت و یکپارچگی است که حضرت امام خمینی (ره) بر این مقوله اصرار داشتند و عملاً خواستار احیای آن بودند که نمونه بارز آن هفته وحدت است. امیدواریم که روز به روز مسلمانان با وحدت و انسجام، قدرت خودشان را تقویت کنند.

حجت الاسلام غیبی ادامه داد: امام در روزگاری که هم شرق فکر می‌کرد پایان دوران دین و خداپرستی است و هم غرب فکر می‌کرد که دور حکومت دینی خط ابدی کشیده است و هم شرق و غرب در سراسر جهان به تبلیغ علیه خداپرستی و دیانت و معنویت و اخلاق پرداخته بودند به عنوان یک فقیه بزرگ و عالم روشن ضمیر، عارف، سیاستمدار و یک انسان هوشمند و ساده زیست، توانست از پایگاه دین و با حمایت مردم در سراسر این سرزمین پرچم نهضت اسلامی را به اهتزاز درآورد. امام همان مرد شجاعی بود که نه در برابر استبداد و نه در برابر استعمار سر فرود نیاورد و با اتکا به خداوند و در مسیر اسلام ناب محمدی (ص) نهضت اسلامی را در مسیر هدایت برای پیروزی قرار داد.

تعداد مشاهده خبر9 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal