سخن روز /
سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان غربی
برگزاری جلسه کمیته مستند سازی اموال غیرمنقول
1402/03/03

مدیر سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان غربی در جلسه کمیته مستند سازی اموال از برنامه ریزی برای تدوام مستند سازی اموال غیر منقول و اخذ بیش از 20 فقره سند تک برگی برای املاک سازمان خبر داد.

میر جمال ساداتی با اشاره به تکلیف قانونگذار در ضوابط اجرایی قانون بودجه، آئین نامه مستند سازی املاک و شیوه نامه مستند سازی اموال غیر منقول در تثبیت مالکیت دولت و اخذ اسناد تک برگی برای املاک، گفت: مستند سازی و صدور اسناد مالکیت، گامی ارزشمند در راستای دفاع از بیت المال محسوب می شود و یکی از راههای حفاظت و صیانت از املاک دولت است که این مدیریت در سالجاری با عزم جدی بدنبال تحقق این امر می باشد و در این زمینه اقدامات مثبتی انجام شده است.

وی با تاکید بر ثبت کلیه املاک استان در سامانه سادا و پیگیری جدی جهت تامین هزینه های مستند سازی، یادآور شد: برگزاری جلسات کمیته مستند سازی در استان و تشکیل پرونده مستند سازی برای املاک و پیگیری حقوقی املاک تصرفی در دستور کار است.

ساداتی تصریح کرد: جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 1401 و پیش بینی اعتبارات مورد نیاز در موافقت نامه سال 1402 بمنظور تعمیر، نگهداری و تجهیز تعداد 18 مورد از انبارهای سازمان تعاون روستایی استان در کلیه شهرستانها و همچنین تعمیر اساسی ساختمان ها و اماکن دولتی در اولویت برنامه های این سازمان در سالجاری می باشد. 
تعداد مشاهده خبر55 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_template36_block1302
Powered by DorsaPortal